Σελίδες

Κυριακή, 15 Ιουλίου 2012

Διακόσμηση καφετέριας - bar


 Ένα απ’ τα άσχημα του επαγγέλματος είναι που ενώ ο περισσότερος κόσμος δουλεύει κατά βάσιν το χειμώνα και χαλαρώνει τους ρυθμούς του όσο ο καιρός ανοίγει, για ‘μένα ισχύει το αντίθετο. Όσο το θερμόμετρο ανεβαίνει, τόσο το πρόγραμμα φορτώνει.
Για το λόγο αυτό, θα ήθελα να κατανοήσεις την απουσία μου κι εγώ απ’ τη μεριά μου δεσμεύομαι να σου το ξεπληρώσω με μπόλικο υλικό τον καιρό που η θερμοκρασία θ’ αρχίσει να παίρνει και πάλι την κατιούσα.
Προς το παρόν, κάπως πρέπει να σε καλοπιάσω, κι έτσι, βρήκα να ‘χτυπήσω’ σε ευαίσθητο σημείο αφού σίγουρα με τέτοιους καύσωνες θ’ αναζητάς κάτι δροσιστικό.
Κράτα λοιπόν για λέξεις- κλειδιά ‘νησί, τιρκουάζ, καφετέρια, deck, θάλασσα, κίτρινο, cocktail, bar’ και πάρε μια δόση δροσιάς απ’ το καλοκαιρινό cocktail- bar τη διακόσμηση του οποίου ανέλαβα δυο χρόνια πριν.
Βουαλά!  



6 σχόλια:

  1. Κυριακή μου είναι υπέροχο! Πολύ δροσερό κι ανάλαφρο! Σαν να ήπια κοκτέηλ με τα ματια! Και δυσκολάκι με τόσο ντεκ! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο αποτέλεσμα.Ευχαριστώ για το Follow! Εγώ ήδη παρακολουθώ με ενδιαφέρον το blog σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν θα ξεχασω ΠΟΤΕ οτι το ντεκ βαφτηκε!!!αντε να πιουμε κανενα κοκτειλ κατα τον Νοεμβριο,βοτκαπορτοκαλι ε?ε? ή βοτκαντοματοχυμο?!
    νικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο έγινε!!!Η ατμόσφαιρα του χώρου καταπληκτική!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια ατμόσφαιρα! Τέλεια χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή