Σελίδες

Σάββατο, 17 Μαρτίου 2012

Liebster Blogs


 Με μεγάλη μου χαρά, σήμερα έχω να μοιραστώ ένα βραβείο μαζί σου.
Το ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ design blog έλαβε λίγες μέρες πριν το Liebster Blog Award από το No Excuse.  Το Liebster Blog Award είναι ένα βραβείο που απονέμεται από έναν blogger σε πέντε blogs με λιγότερα από 200 μέλη.
Πριν το μεταβιβάσω λοιπόν με τη σειρά μου, να ευχαριστήσω θερμά γι’ ακόμη μια φορά το No Excuse που με ξεχώρισε.
Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ design, ξεχώρισε κι απονέμει το Liebster Blog Award στα:


15 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε καλή μεριά Κυριακή! Ευχαριστώ πολύ και για τη διανομή! Αμα συνοδευόταν με ερωτήσεις θα το παραλάμβανα αμέσως αλλά έτσι σκέτη τη φωτογραφία θα την πάρω όταν κάνω ειδικό δωμάτιο και πάω πίσω να μαζέψω όλα όσα δεν παρέλαβα στο παρελθόν η ανόητη! Γιατί τάχα? Τέλος πάντων! Σε έπαιρνα στο σταθερό και πάλι σουρτούκευες! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γύρισα απ' το κέντρο πριν κανένα μισάωρο. Τώρα είναι αργά για να σε πάρω φαντάζομαι. Θα σε πάρω αύριο το πρωί προς μεσημεράκι.

      Διαγραφή
  3. Μπράβο σου εσένα, μπράβο μου κι εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σου κι από 'δω Κυριακή!! Θα περιμένω τηλέφωνό σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τηλεφώνημα που δεν έγινε ποτέ. :-/
      Τουλάχιστον ελπίζω να περάσατε καλά όσες πήγατε

      Διαγραφή
  5. Σε ευχαριστω παρα πολυ!!!Φυσικα και το δεχομαι με ολη μου την καρδια!!!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το ξαναέχω, χιχι! Πάντως σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ντριιιιιιιιιν, ντριιιιιιιιιιν. Σου έχω και εγώ ένα βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή