Σελίδες

Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2012

it's origami's day!


Ανάρτηση στα γρήγορα διότι η μέρα απαιτεί αφιέρωμα στα origami. Όπως έμαθα απ’ την google, σήμερα είναι η 101η επέτειος της γέννησης του Akira Yoshizawa ενός Ιάπωνα καλλιτέχνη που μετέτρεψε το origami από χόμπι σε σοβαρή μορφή τέχνης.
 Σου αναρτώ λοιπόν εικόνες από μερικές ιδέες διακόσμησης με τέχνη που μπορεί να δημιουργηθεί απ’ τα χεράκια σου..
Υ. Γ. Δυστυχώς δεν ήμουν προετοιμασμένη γι’ αυτή την ανάρτηση κι έτσι δεν πρόλαβα να βρω πηγές στο ίντερνετ όπου τα φτιάχνουν βήμα-βήμα.  


Μη ξεχάσω.. πέρνα μια βόλτα κι απ’ το my origami Αν σου αρέσουν τα origami, εκεί θα δεις αριστουργήματα.


8 σχόλια:

  1. αααα πολύ μου αρέσουν τα origami! Αυτοί οι χρωματιστοί γερανοί είναι τέλειοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο το άρθρο σου!!!Πραγματικά ξετρελάθηκα με τις εικόνες και τις διακοσμητικές ιδέες!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ και για την αναφορά στο μπλόγκ μου και για τα καλά σου λόγια μόλις έκανα και σχετική ανάρτηση εκει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα. Πραγματικά έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά. Η αλήθεια να λέγεται.

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφα!!!οι πεταλουδίτσες τέλειες!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα πουλάκια, οι πεταλούδες και τα λουλούδια,
    όλα φανταστικά και άκρως ανοιξιάτικα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το ποσο γουσταρω τα origami δε λεγεται!τελειες φωτος, δεν μου τα φτιαχνεις να μου τα στειλεις κατα πειραια μερια?χαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή