Σελίδες

Τρίτη, 13 Μαρτίου 2012

Floral ταπετσαρίες


Εδώ είμαι. Ολίγον εξαντλημένη απ’ την ενοχλητικά επίμονη γρίπη κι απ’ το χειμωνιάτικο τοπίο που δεν λεει να ανανεωθεί, αλλά ήρθα. Ήρθα δριμύτερη, με διάθεση να τα ‘βάλω’ με τον Μάρτη που μας ‘έγδαρε’ και να φέρω την άνοιξη με το ζόρι.
Βεβαίως δεν είμαι σούπερ ηρωίδα με υπερδυνάμεις όμως  έβαλα τα ‘δυνατά’ μου και κατέστρωσα ανάρτηση επίθεσης με τόσο πλουμιστές και λουλουδάτες ταπετσαρίες ώστε μόλις τις δει ο ‘γδάρτης’, να ζαλιστεί και να πέσει ξερός.
 Ορίστε λοιπόν, οι πιο floral ταπετσαρίες που υπάρχουν στο ίντερνετ που εκτός από όπλο επίθεσης για την εξόντωση του ‘γδάρτη’ χρησιμεύουν και για vintage, ρομαντική ή κλασσική διακόσμηση.
Υ. Γ.= Μου αρέσουν ιδιαίτερα ως επένδυση για το εσωτερικό ντουλαπών, συρταριών και σε πλάτες από ραφιέρες.
   Όλες οι ταπετσαρίες βρέθηκαν στο eijffinger

10 σχόλια:

  1. Κουκλίστικες οι ταπετσαρίες και θα συμφωνήσω για τα συρτάρια και τις ραφιέρες!Πολύ ανοιξιάτικη η ανάρτησή σου Κυριακή!φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες οι ταπετσαρίες!Πολύχρωμες και καλοκαιρινές σου φτιάχνουν την διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://noexcus.blogspot.com/2012/03/liebster-blog-no-excuse.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τις θελω ΟΛΕΣ σε υφασμα(και μετα σε φορεματα)
    μικρο μου πονυ μικρο μου πονυ ΗΡΘΕ Η ΑΝΟΙΞΗ ΞΑΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επίθεση! Κι εγω μαζί σου! Με τέτοιες ταπετσαρίες θα φέρουμε την άνοιξη! Περαστικά σου καοπελιά μου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟ ΤΟΛΜΗΣΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωχ Θεέ μου! Η τελειότητα! Σαν τις λουλουδάτες ταπετσαρίες δεν έχει!
    Υγ. Περαστικά καημενούλα! Αντε και μας έλειψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κορίτσια! Ο Μάρτης έπεσε ξερός! έπιασε η επίθεση :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφη ανάρτηση!!! Υπέροχες οι ταπετσαρίες... τρελαίνομαι για τριανταφυλλάκια και έντονα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή