Σελίδες

Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2012

Αντικείμενα με μουστάκι

Τρελαίνομαι για αντικείμενα που φορούν μουστάκι, το παραδέχομαι. Μάλιστα, αυτό το αντιλήφθηκα εχθές που καθώς ψαχούλευα τα αρχεία του υπολογιστή μου, βρήκα εικόνες που κατά καιρούς έχω μαζέψει με πολλά και διάφορα αντικείμενα με μουστάκι. Θεωρώ πως τα αντικείμενα με μικρή δόση χιούμορ είναι χρήσιμα  ειδικά στις μέρες μας κι έτσι, αφού τα ξεκαθάρισα και τα κατηγοριοποίησα, σου τα παρουσιάζω.
 Άραγε θα καταφέρω μετά απ’ αυτή την ανάρτηση να κάνω και τα δικά σου μουστάκια να ‘σκάσουν’ χαμόγελο;  :-{,


Κούπες με μουστάκι..

Ταπετσαρίες με μουστάκι..

Μουστάκι σε σκουφάκι, σε παπούτσια κ.α. ..

Κάδρα με μουστάκι..

Μαξιλάρια με μουστάκι..


Μουστάκι αλατοπίπερο, αυγοθήκη, σοκολάτα κ.α. ..   






26 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω πιο να πρωτοδιαλέξω.Γέλασα πολύ είναι η αλήθεια, αλλά μου μπήκαν και ιδέες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ θα χαρώ αν δω κατασκευές με μουστάκι απ' τα χεράκια σου Κατερινάκι!

      Διαγραφή
  2. xaxaxaxa...ολα τελεια!και εγω εχω αδυναμια στο μουστακι!!!!το ομολογω χιχχιιι...
    φιλια πολλα και καλη Σαρακοστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Misirlou! Φιλιά κι από μένα! Πολλά-πολλά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ μου άρεσαν τα μουστάκια !!
    Γέλασα με το σκουφί :) πΟλύ πρισμένος φαίνεται
    αυτός, σαν χάμστερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συγκεκριμένο σκουφάκι είναι ο,τι πρέπει για τα χιονοδρομικά

      Διαγραφή
  4. Εγώ πάντως γέλασα με τα μουστάκια μου φιλενάδα! Πολύ καλό! Ειδικά τις κούπες και το καλαμάκι θα ψάξω να τα βρω! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο etsy μπορείς να τις βρεις σε πολύ προσιτές τιμές. Φιλιά πολλά κι από μένα Τζωρτζίνα μου!

      Διαγραφή
  5. δεν με ειχαν απασχολησει τα μουστακια μεχρι σημερα...!τρομερη η ταπετσαρια και τα νυχάκια!ευγε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Thomi! Να πω κι από εδώ πως ξετρελάθηκα με το ψηφιδωτό της μαμάς σου

      Διαγραφή
  6. Γέλασα τόσο με αυτό το post!Είναι όλα φοβερα!!!Ειδικά τα μαξιλάρια τα λάτρεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μαξιλαράκια τα λάτρεψα κι εγώ! Λέω μάλιστα να επιχειρήσω να φτιάξω ένα. Μου φαίνεται εύκολο με την πρώτη ματιά.

      Διαγραφή
  7. Αυτό το μουστάκι είναι πολύ στη μόδα! Έχει πολύ πλάκα ειδικά στις κούπες! χιχι! Κάτι θα σκεφτώ και εγώ να φτιάξω με μουστάκι... που θα μου πάει! :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φοβερές ιδέες!!! Το μουστάκι ταιριάζει παντού!χαχαχα!!!
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ότι υπήρχαν τόσα μυστακοφόρα αντικείμενα decor, δεν το είχα!...Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Κι εγώ όταν το έψαχνα δεν το πίστευα! χα χα!

      Διαγραφή
  10. Αγαπημένα μουστάκια!!!!!!!!!1 Μου άρεσαν πολύ τα μαξιλαράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ενα τετοιο μουστακι ειδα μολις χθες στις τουαλετες του μπαρFAVELA,αντε να παμε για κανενα καφεδακι να το δεις και εσυ(+ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άντε καμιά κάρτα για σήμερα δε θα φτιάξεις? Ξύυυπνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άσε βρε Τζωρτζίνα μου.. χάλια είμαι.. αυτή η γρίπη με έχει εξαντλήσει. Μέρες τώρα. Δεν έχω όρεξη για τίποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή