Σελίδες

Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2012

Smeg! Το ψυγείο-εμμονή.


 Έχεις φτάσει ποτέ σε σημείο να σκέφτεσαι και να θες ένα αντικείμενο τόσο που να σου γίνεται έμμονη ιδέα; Ε λοιπόν αυτό έχω πάθει με τα retro ψυγεία smeg. Τόσο που ολόκληρο το καλοκαίρι που μας πέρασε αγόραζα μανιωδώς επώνυμα γλυκίσματα που είχαν για ‘κράχτη’ διαγωνισμό με πρώτο δώρο smeg. Μη γελάς, τσίμπησα! αλλά τι να έκανα που ‘χτύπησαν’ στο αδύνατο σημείο μου. Που λες, βροχή έπεφταν τα sms. Έβαλα σε κίνδυνο τη σιλουέτα μου και στην τελική δεν το κέρδισα. Γι’ αυτό και η σημερινή ανάρτηση δεν είναι μόνο για ‘σένα μα και για ‘μένα, καθώς κάθε που θα με πιάνει η τρελή εμμονή μου, θα ανατρέχω εδώ και κοιτώντας τις φωτογραφίες θα ξεγελιέμαι κατά κάποιον τρόπο. Κοινώς ‘φάτε μάτια ψάρια’ μέχρι να το αποκτήσω. Ναι, καλά κατάλαβες.. Σήμερα έχουμε θέμα αφιερωμένο σε κουζίνες με smeg ψυγεία και ξεκινώ την παρουσίαση ευθύς αμέσως με ένα φωτορεαλιστικό σχέδιο κουζίνας από ένα διαμέρισμα που προοριζόταν να στεγάσει ένα άτομο.
Λίγο Σκανδιναβικό στυλ, λίγο vintage στυλ κι απ’ την εργένικη κουζίνα μας κάτι θα έλειπε αν δεν συμπεριλάμβανα το κατακόκκινο smeg ψυγείο. Δεν συμφωνείς;

Θέλεις κι άλλες εικόνες; Δες παρακάτω τις καλύτερες που βρήκα στο ίντερνετ..

Βρήκα επίσης κι ένα πολύ όμορφο πόστερ. Ο, τι πρέπει για να το κολλήσω στο ‘κοινό’ ψυγείο μου.
1. 2. 10.                        Mr Jason Grant
3. 5. 6. 8. 12. 14. 15.   Kika Reichert Inspirations
4.                                   lutterlagkage
7. και το πόστερ         piewacket
9. 13. 16.                      Kitchen Clarity
11.                                 Design Spunk       

Μη ξεχάσω να σου πω για το δωράκι που δίνει το The Wandering Deer. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να το διαλέξεις και να αφήσεις σχόλιο. Μη νομίζεις βέβαια πως είναι εύκολο πράγμα.. εγώ δεν κατάφερα να ξεχωρίσω κάποιο.. Μου αρέσουν όλα το ίδιο πολύ. Πήγαινε μια βόλτα από εκεί και θα με καταλάβεις.                      

16 σχόλια:

  1. Και να ΄μουν εργένισσα σ'αυτή την κουζίνα!
    Είναι όντως πανέμορφα ψυγεία αλλά απλησίαστα ρε συ φιλενάδα! Απαπα! Καλύτερα να μασκαρέψεις το ψυγείο σου με επένδυση από χαρτοπολτό! Απόκριες έρχονται να ο ντύσεις smeg! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αα.. έχω κι άλλη πρόταση.. πιο σκληρή. Να κάνω ο, τι έκανε ο τύπος στο παρακάτω βίντεο. Και μόλις το ετοιμάσω, να σας καλέσω για καφέ και να σας υποδεχτώ με αυτό το αφ' υψηλού ύφος που έχει στο τέλος. Πολύ γέλιο!!
      http://www.youtube.com/watch?v=MkNeXksKK1o

      Διαγραφή
  2. Έχεις δίκιο. Είναι καταπληκτική σειρά αλλά.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι Κατερινάκι. ΑΛΛΑ! με κεφαλαία γράμματα

      Διαγραφή
  3. Έρωτά μου.... Έρωτα... Έρωτά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι να λεμε τωρα σαν ta smeg δεν εχει!ειμαι λατρης και ερωτευμενη με ολες τις συσκευες..
    οταν μετακομισαμε στο καινουριο σπιτι ηθελα να παρω πλυντηριο και ψυγειο smeg..οταν εμαθα την τιμη τους ομως..αλλαξα γνωμη..δεν πειραζει στο επομενο σπιτακι να μαστε καλα!ο ερωτας μου ποτε δεν τελειωνει αλλωστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό η επόμενη κουζίνα σου να είναι ντυμένη με smeg. Μέχρι τότε, πάρε κι εσύ thomi μου το πόστερ και κόλλα το στο ψυγείο σου. Να βλέπουμε τον έρωτά μας κάθε φορά που το ανοίγουμε και να παρηγοριόμαστε.

      Διαγραφή
  5. Αχ αχ αχ Kyriaki ευαίσθητο σημείο. Είναι πανέμορφα και τα λατρεύω. Αμ και τα πλυντήρια; Να χαίρεσαι να βάζεις (που λέει ο λόγος).
    Ήθελα κι εγώ η καψερή, αλλά ο Ανδρέας γελούσε με υστερία όταν είδε την τιμή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα! Φαντάζομαι σοκ..
      Πάντως θα ταίριαζε 'γάντι' με όλα τα καλά της κουζίνας σου

      Διαγραφή
  6. κυριακη μου καλημερουδια και καλο μηνα να χουμε!
    περασε οταν μπορεις απο το σπιτακι μου να παραλαβεις βραβειακι!
    το λατρευω το blog σου,εχει τοσο ομορφες εικονες, τρελαινομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Thomi σ' ευχαριστώ κι από εδώ πολύ-πολύ! Πραγματικά αισθάνομαι λες και πήρα όσκαρ χα!χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σου εχω αλλο υφος για την αναδειξη του φτιαγμενου ψυγειου σου...
    http://youtu.be/XeRiPVEZ6pY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η αλήθεια είναι ότι τα ψυγεία smeg είναι ένας καταπληκτικός συνδυασμός τεχνολογίας με design.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εντάξει μην τρελένεστε ώραια τα SMEG αλλα δυστήχως μόνο design εγώ στο σπιτι τα εχω ολα SMEG και το μετανιωσα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και οσο για την τεχνολογια στο ψυγειο αυτο ειναι ψεμα..ο καταψυκτης δεν κανει μονος του αποψυξη, πρεπει να το κανεις εσυ 1600 ευρω ψυγειο...

      Διαγραφή