Σελίδες

Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012

Έκτακτη ανάρτηση

 Έκτακτη ‘bonus’ ανάρτηση για ‘σένα που σ’ αρέσει η jazz μουσική και είσαι από Θεσσαλονίκη ή βρίσκεσαι εδώ αυτόν τον καιρό.
Έκτακτη ανάρτηση για να μη χάσεις το δεύτερο live που ακολουθεί μετά την επιτυχία του πρώτου με τους Δημήτρη Φωτίου (πιάνο), Γιώργο Σμυρνή (κοντραμπάσο) και Αλέξη Σπανίδη (καχόν) στο IL TORRE (Λεωφόρος Νίκης 77).
 Θα μου πείς τι σχέση έχουν όλ’ αυτά με το design.. κι εγώ θα σου απαντήσω.. μα φυσικά και έχουν αφού η αφίσα σχεδιάστηκε απ’ την μεγάλη fun της μπάντας PAREMVASI design.

 Έλα!.. Θα είμαστε κι εμείς εκεί!


Και μιας και την έκανα την αρχή σήμερα αποφασίζοντας να αναρτώ και τις αφίσες της παρέμβασης, ορίστε και η παλαιότερη..


4 σχόλια:

  1. Όμορφες αφίσες, Κυριακή. Η τωρινή μου αρέσει περισσότερο από την πρώτη, λόγω του πορτοκαλί, που ταιριάζει πολύ στο στυλ αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Χαίρομαι που σ' έκανα να διαλέξεις χρώμα εκτός του αγαπημένου σου μαύρου

      Διαγραφή
  2. Αχ που 'σαι να βοηθήσεις! Εμένα μη με περιμένετε θα κάνω baby siting!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα μου! εδώ είμαι. Ο, τι θες!
      Α!.. και να σου πω κάτι; Ούτε εμείς πήγαμε.. είχα κι εγώ babysitting. Βλέπεις η ίωση άφησε εμένα μα δεν άφησε το σπιτικό μας. Είχε άλλος σειρά

      Διαγραφή