Σελίδες

Δευτέρα, 9 Ιανουαρίου 2012

Ήρθα κι απόψε στα σκαλοπάτια σου

 Ως πρώτη ανάρτηση για φέτος επέλεξα σκάλες εσωτερικού χώρου. Θέμα συμβολικό μιας κι απ’ ο, τι ξέρω το ανέβασμα της σκάλας συμβολίζει ανοδική πορεία. Θέλω να σου ευχηθώ λοιπόν πριν ξεκινήσω, το 2012 να είναι με υγεία, αγάπη, κι επιτυχής ανοδική πορεία.
 Και ξεκινώ...
Τα tips που αφορούν τις σκάλες και την ανάδειξή τους μέσα από τη διακόσμηση είναι πολλά κι επειδή μια εικόνα είναι όσο χίλιες λέξεις θα σου τα αναλύσω μέσα απ’ τις καλύτερες φωτογραφίες που βρήκα στο ίντερνετ. Πριν όμως απ’ αυτό ρίξε μια ματιά στα φωτορεαλιστικά σχέδια δύο εναλλακτικών προτάσεων για μια σκάλα όπου ο ιδιοκτήτης δεν ήθελε τα ‘συμβατικά’ κάγκελα μα κάτι πιο μοντέρνο και ξεχωριστό.
Στο πρώτο σχέδιο έχουν τοποθετηθεί φύλλα plexiglass δίνοντας μ’ αυτόν τον τρόπο ένα πιο μοντέρνο στυλ..


Στο δεύτερο η σκάλα έχει κλείσει με μια σύνθεση γυψοσανίδας δημιουργώντας έτσι επιπλέον αποθηκευτικούς χώρους..

Και μιας κι αναφέρθηκα σε αποθηκευτικούς χώρους, προσπάθησε να μην αφήσεις ούτε τετραγωνικό ανεκμετάλλευτο ιδιαίτερα αν το σπίτι σου είναι μικρό. Χρησιμοποίησε το ‘νεκρό’ χώρο κάτω από τη σκάλα φτιάχνοντας ντουλάπια, συρτάρια, ράφια, βεστιάριο, κι όλ’ αυτά κρυμμένα ή εμφανή. Μπορείς επίσης να εκμεταλλευτείς τους τοίχους πάνω από τη σκάλα τοποθετώντας κι εκεί ράφια. Τέλος, μπορείς να κάνεις τα ίδια τα σκαλοπάτια συρτάρια. Πάρε μια ιδέα απ’ τις καλύτερες εικόνες που βρήκα στο ίντερνετ..


Για ‘σένα πάλι που θες απλά να την ανανεώσεις σου έχω τα εξής: μοκέτες, ταπετσαρίες, πλακίδια, ακρυλικά αυτοκόλλητα, χρώματα και φαντασία. Δες τι μπορείς να κάνεις μ’ αυτά…


Για το τέλος άφησα κάποιες για πιο τολμηρούς..


Και κλείνω με ένα βιντεάκι που πολύ μου άρεσε..


Τις εικόνες τις βρήκα στα: www.amazon.com, www.cocomale.com, www.designsmag.com, www.thatssmartdeco.com, www.casasugar.com, thehouseunique.com, blog.markheddesign.com, www.houzz.com, www.toxel.com, www.marthastewart.com, www.casacullen.com, blog.diggerslist.com, furniture-for-small-spaces.com, au.lifestyle.yahoo.com, www.interiorholic.com, www.constructionknowledge.net

11 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά και καλή χρόνια! Τί ωραία ιδέα για πρώτη ανάρτηση του έτους! Μπράβο. Και υπέροχες εικόνες. Ωραία επιλογή. Μου άρεσαν πολύ οι δικές σου με τα πορτοκαλί φύλλα πλέξι γκλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς την Madame Pelagie! Πολύ χαίρομαι που σ' αρέσουν οι δουλειές μου.
    Καλή χρονιά και για 'σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α! Madame Pelagie.. μη ξεχάσω.. το προφίλ μου πρέπει να το διόρθωσα. Σ' ευχαριστώ που μ' ενημέρωσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά και καλώς σε βρήκα! Τι ωραία σκαλοπάτια, φυσικά και ψηφίζω αυτή με την τσουλήθρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ζαλιστηκα λεμε!εγω ψηφιζω τα στοιβαγμενα κασονια καθως επισης ολες τις πολυχρωμες.
    α ναι,HAPPY NEW FEAR!μεχρι τωρα ολα καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Vivika καταπληκτική επιλογή. Απο μικρή κι εγώ ονειρευόμουν μια τέτοια σκάλα. Τότε που κατέβαινα τον όροφο του δημοτικού σχολείου μου γλιστρώντας απ' τα κάγκελα της σκάλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νίκα ήμουν σχεδόν σίγουρη πως θα σ' άρεσαν οι πολύχρωμες. Πολύχρωμες όπως ο χαρακτήρας σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τι κριμα να μην εχω σκαλες στο σπιτι μου..τελειες, τελειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σου thomi με τα λαχταριστά ρολάκια σου! Μου τα θύμισες κι έρχομαι ευθύς αμέσως στον thomi's world να σου πώ λεπτομέρειες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς σς βρίσκω. Τι φοβερές ιδέες είναι αυτές. Ειδικά αυτή με την τσουλίθρα στο πλάι!!!!!. Το δε βιντεάκι εκπληκτικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Κατερινάκι! Όντως η σκάλα με την τσουλίθρα έχει κλέψει την παράσταση. Όσον αφορά το βιντεάκι, νομίζω πως πολύ λίγοι θα επέλεγαν τις κυλιόμενες αν είχαν αυτή τη σκάλα ως εναλλακτική επιλογή

      Διαγραφή