Σελίδες

Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου 2011

Μοντέρνο + Vintage = Glamour

 Η μοντέρνα διακόσμηση σε χώρους όπως η κρεβατοκάμαρα πολλές φορές βγάζει ένα ψυχρό αποτέλεσμα. Γι’ αυτό κι εγώ σου ετοίμασα μια πρόταση που συνδυάζει το μοντέρνο με στοιχεία vintage για ένα glamorous ύφος.
Τo σχέδιo που θα δεις είναι από τη διακόσμηση μιας κρεβατοκάμαρας που είχα αναλάβει σχεδόν ένα χρόνο πριν.
Με δεδομένα ένα ολόλευκο κρεβάτι με καπιτονέ κεφαλάρι, δάπεδο με πλακίδιο σε όψη ξύλου, λευκές αποχρώσεις και μοντέρνο ύφος που έπρεπε να δοθεί, αποφάσισα πως έπρεπε να προσθέσω vintage στοιχεία. Τοποθετώντας λοιπόν μικρά έπιπλα με καμπύλες (μπουντουάρ, κομοδίνα και σκαμπό) επιχείρησα να ‘ζεστάνω’ το ψυχρό του λευκού και του γκρι και να απαλύνω τις ευθείες κι αυστηρές γραμμές του μοντέρνου κρεβατιού.
Ορίστε το αποτέλεσμα..

Αν αρέσει και σ’ εσένα το glamour ύφος, σου έχω κι ένα κολάζ με προτάσεις ώστε να πάρεις ιδέες..

3 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη δουλειά Κυριακή! Με δεδομένο αυτό το κρεββάτι εκανες πολύ σοφές και όμορφες επιλογές! Μου λείψατε! Αντε να ξελασκάρεις να βρεθούμε! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς τη! Εδώ μαρή μου το γράφεις? Αμα είναι απαντώ κι εγω...πάρε με τηλέφωνο! χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή